Google Adwords

Δημιουργήστε με επιτυχία διαφημιστικές καμπάνιες στο Google AdWords και αυξήστε άμεσα τις πωλήσεις σας. Μάθετε όλα τα μυστικά και τις τεχνικές για αποτελεσματικότερες καμπάνιες, με χαμηλό κόστος. Ξεκινήστε άμεσα να προβάλλετε στοχευμένα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Προσεγγίστε το κατάλληλο κοινό και αποφύγετε τις παγίδες και τις περιττές χρεώσεις. Μετατρέψτε το κόστος διαφήμισης σε επένδυση!

Στη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν όλες οι απαραίτητες μέθοδοι και τεχνικές, για την επιτυχημένη δημιουργία και διαχείριση διαφημιστικών campaigns, την αξιολόγηση και βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων και την ελαχιστοποίηση του διαφημιστικού κόστους.

Θα μελετήσουμε πραγματικά στατιστικά, από καμπάνιες που είναι ήδη ενεργές ή έχουν τρέξει στο παρελθόν, θα εντοπίσουμε και θα αναλύσουμε τα θετικά και αρνητικά σημεία.

Στο πρακτικό μέρος του σεμιναρίου θα εφαρμόσουμε τις παραπάνω μεθόδους και τεχνικές και θα δημιουργήσουμε από το μηδέν, διαφημιστικές καμπάνιες στο Google AdWords.

Στο τέλος του σεμιναρίου θα είστε σε θέση να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε με επιτυχία διαφημιστικές καμπάνιες, στοχεύοντας στις πρώτες θέσεις αναζήτησης στη Google.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο καλύπτει όλες τις βασικές αρχές και γνώσεις που απαιτούνται για τη δημιουργία και διαχείριση επιτυχημένων διαφημιστικών campaigns στο Google AdWords και απευθύνεται κυρίως,

– Σε επαγγελματίες που επιθυμούν να προσεγγίσουν άμεσα νέους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
– Σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να δημιουργούν και να διαχειρίζονται διαφημιστικές καμπάνιες στο AdWords.
– Σε όσους προγραμματίζουν ή και διαχειρίζονται το marketing plan της επιχείρησής – τους.
– Σε στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο marketing / advertising.
– Σε όσους έχουν ήδη ξεκινήσει να διαφημίζονται στο Google Ads και θέλουν να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις και τεχνικές.
– Σε ιδιώτες που θέλουν να διαφημίσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.
– Σε όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν την καριέρα τους στο Internet Marketing.
– Σε φοιτητές – σπουδαστές.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ
Γνώση Αγγλικής γλώσσας (για ορολογία Google)

ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕΤΕ

Μετά τη λήξη του σεμιναρίου θα είστε σε θέση

– να αναγνωρίζετε τα οφέλη από τη διαφήμιση στο AdWords
– να δημιουργείτε λογαριασμό στο AdWords
– να ορίζετε και να διαχειρίζεστε τον διαφημιστικό σας προυπολογισμό
– να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε με επιτυχία διαφημιστικές καμπάνιες στο δίκτυο αναζήτησης (Search)
– να επιλέγετε τις κατάλληλες λέξεις – κλειδιά (keywords)
– να γράφετε επιτυχημένα και ελκυστικά κείμενα διαφημίσεων
– να δημιουργείτε με επιτυχία διαφημιστικές καμπάνιες στο δίκτυο προβολής (Display)
– να δημιουργείτε διαφημίσεις με εικόνα (banners)
– να παρακολουθείτε, να αξιολογείτε και να βελτιστοποιείτε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες
– να προσεγγίζετε το κατάλληλο κοινό (επιλεκτική στόχευση)
– να μειώνετε στο ελάχιστο το κόστος της διαφήμισης
– να προβάλλετε σωστά το εταιρικό σας σήμα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας και να αυξάνετε τις επισκέψεις και τις πωλήσεις στην επιχείρησή σας

Ο Γιώργος Κ. Φίλος έχει σπουδάσει Οικονομικά και Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (ΑΒΣΘ). Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων, εγγεγραμμένος στο μητρώο εκπαιδευτών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Έχει πολυετή επαγγελματική εμπειρία σε μεγάλες Ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες. Από το 2009 μέχρι σήμερα ασχολείται αποκλειτικά με το e-Commerce και e-Marketing.

Το 2011 ήταν ένας από τους συνιδρυτές και e-Marketing Director ηλεκτρονικού καταστήματος, με περισσότερα από 4.000 καταναλωτικά προϊόντα. Σήμερα είναι ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας ActOnline (www.actonline.gr), που δραστηριοποιείται στο e-Marketing, Advertising, Web Design, Training & e-Business Consulting.

Από το 2009 έως σήμερα, μέσα από τη διαχείριση AdWords campaigns αλλά και ως εισηγητής σεμιναρίων Business Development & e-Marketing, έχει βοηθήσει εταιρείες και επαγγελματίες, να αναπτύξουν την online δραστηριότητά τους, να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις και να βελτιώσουν την κερδοφορία τους.

Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης της Google (Google AdWords Certified Partner), κατέχοντας όλα τα απαραίτητα AdWords και Analytics Certificates. Έχει δημιουργήσει και διαχειριστεί στην πράξη εκατοντάδες επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ / ΘΕΜΑΤΑ

  1. Τι είναι το Google AdWords
  2. Πλεονεκτήματα από την προβολή και διαφήμιση στο Google AdWords
  3. Εισαγωγή, βασικές έννοιες και ορολογία
  4. Πως λειτουργεί το AdWords. Πως γίνεται η δημοπρασία
  5. Δυνατότητες προβολής στο AdWords
  1. Δημιουργία και ρυθμίσεις λογαριασμού
  2. Τι και πως πληρώνετε
  3. Χρήστες και δικαιώματα
  4. Συνδέσεις
  5. AdWords pixel
  1. Διαφημιστικά δίκτυα της Google – Που μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας.
  2. Δυνατότητες και επιλογή του κατάλληλου τύπου καμπάνιας.
  3. Ανάλυση και σχεδιασμός καμπάνιας
  4. Δομή και ρυθμίσεις της καμπάνιας.
  5. Καθορισμός και έλεγχος προυπολογισμού διαφήμισης.
  6. Δημιουργία και οργάνωση ομάδων διαφημίσεων (Ad Groups)
  7. Δημιουργία διαφημίσεων (Ads)
  1. Διαθέσιμες μέθοδοι στόχευσης του κοινού
  2. Επιλογή κατάλληλης μεθόδου και αποφυγή των άσκοπων χρεώσεων
  3. Εμφανίστε τις διαφημίσεις σας σε όσους έχουν ήδη επισκευτεί το site σας
  1. Καθορισμός Budget
  2. Διανομή και διασπορά
  3. Παρακολούθηση και τρόποι μείωσης του κόστους
  1. Πώς να αναζητήσετε και να επιλέξετε τα ιδανικά keywords.
  2. Χρήση Negative Keywords.
  3. Οδηγίες και μυστικά για τη συγγραφή του πιο αποδοτικού κειμένου διαφημίσεων, σύμφωνα με τους όρους της Google. Αποφύγετε τα κοινά λάθη!
  4. Επεκτάσεις (Ad extensions). Εμπλουτίστε τις διαφημίσεις σας και εμφανιστείτε στις πρώτες θέσεις προβολής.
  5. Ad Rank: Πως να βελτιώσετε την θέση της διαφήμισης με μικρότερο κόστος
  6. Quality Score: Πώς καθορίζεται και πώς θα το βελτιώσετε
  1. Δημιουργία banners (εικόνων) – εργαλεία.
  2. Επιλογές στόχευσης κοινού (που και πότε θα εμφανίζονται τα μηνύματα εικόνας).
  3. Responsive Ads
  1. Στατιστικά / Δείκτες – Μετρήστε και αξιολογήστε τα αποτελέσματά σας.
  2. Βελτιστοποίηση αποτελεσμάτων – διορθώσεις – επεμβάσεις
  3. Πώς θα κάνετε τις διαφημίσεις σας να κοστίζουν λιγότερο.
  4. Tips and Tricks: Αυξήστε την αποδοτικότητα των διαφημίσεων.
  5. (Opportunities / Recommendations).
  1. το σχεδιασμό της καμπάνιας,
  2. την επιλογή keywords
  3. τη στόχευση του κοινού
  4. τη μέτρηση και αξιολόγηση των αποτελεσμάτων
  1. Δημιουργία καμπάνιας στο δίκτυο αναζήτησης (Search network)
  2. Δημιουργία καμπάνιας στο δίκτυο προβολής (Display network)

ΠΑΡΟΧΕΣ

  • Βεβαίωση παρακολούθησης.
  • Εκπαιδευτικό υλικό (έντυπο και σε μορφή pdf).
  • Δώρο Κουπόνι αξίας 75 Ευρώ, για τις πρώτες καμπάνιες στο Google AdWords.(Τα κουπόνια AdWords ισχύουν πάντα με βάση τους όρους και τις προϋποθέσεις εξαργύρωσης πιστωτικού κουπονιού για online διαφήμιση της Google).

Διάρκεια σεμιναρίου

24 ώρες (8 ημέρες Χ 3 ώρες)

Κόστος σεμιναρίου

180€

Φόρμα ενδιαφέροντος